درباره ما

شرکت رایان فناور، به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به فعالیت می‌پردازد. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران است. ما با استواری بر پیشرفت‌های فناورانه، در زمینه‌های مختلفی نظیر خدمات جامع مهندسی در زمینه زیرساخت مراکز داده (فیزیکی و پردازشی)، اتاق‌های برق و UPS، اتاق‌های مانیتورینگ، بهینه‌سازی و استانداردسازی مراکز داده و شبکه، ارائه خدمات تخصصی ارتباطات دور به وسیله فیبر نوری و خدمات FFTH و همچنین خدمات نگهداری و پشتیبانی شبکه (اکتیو و پسیو) و مراکز داده فعالیت می‌کنیم. ما به عنوان یک تیم متخصص، با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و رضایتمندی مشتریان، در پی بهبود همیشگی و پیشرفت مداوم هستیم.

ماموریت

ماموریت ما ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و متمایز در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات است. ما با تمرکز بر کیفیت، ارائه راه‌کارهای پیشرفته و ایجاد تحول در عرصه‌ی فناوری، به دنبال ایجاد ارزش و رضایتمندی بی‌قیدوشرط مشتریان خود هستیم.

چشم‌انداز

به عنوان یکی از پیشگامان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت رایان فناور با افتخار برای ایجاد تغییر و نوآوری در عرصه‌ی خدمات فناورانه می‌کوشد. هدف ما در 5 سال آینده، ارائه خدمات پیشرفته در زمینه‌های اصلی اعم از طراحی، اجرا و بهبود زیرساخت‌های مراکز داده، توسعه فناوری‌های ارتباطی نوین از طریق فیبر نوری، و ارائه خدمات حرفه‌ای نگهداری و پشتیبانی شبکه است. ما به کسب موقعیت برجسته در عرصه فناوری اطلاعات متعهدیم، در حالی که همواره به مشتریان خود خدماتی با کیفیت و برتر را ارائه می‌دهیم.

خدمات

  • طراحی، تامین و پیاده‌سازی زیرساخت فیزیکی
  • طراحی، تامین و راه‌اندازی زیر ساخت IT(پردازشی)
  • ارائه راه حلهای جامع شبکه (Total Network Solutions)
  • طراحی، تامین و پیاده سازی شبکه و ارتباطات دور و نزدیک
  • خدمات مدیریت پروژه
  • تامین تجهیزات